هاست وردپرس

ساخت وبلاگ

سرور مجازی میکروتیک چیست؟

Bgocloud و VPS در هنگام مهارت ، تجربه و قابلیت اعتماد به نفس قابل تسهیل هستند. راه دور سرور مجازی میکروتیک می باشد با استفاده از رابط وب برای وضعیت خود ما از در vps شما استفاده کرده را معرفی می کنیم. اسم بده منطقه مسکونی آنچه در هنگام ساخت موقعیت مکانی از راه دور  نامگذاری می کنید. dns رایگان یا داده شده.تعریف رایگان دگان 10 اعتبار رایگان.. dns رایگان یا داده شده توسط isp شما.

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت: 12:29

توافق نامه سطح خدمات (SLA) سطح خدماتی را که از یک بازرگان پیش بینی می کنید مشخص می کند ، و اندازه گیری هایی را که توسط آن تخمین زده می شود خدمات را گسترش می دهد ، دقیقاً همانگونه که درمانها یا مجازات ها در سطح خدمات انجام نمی شود. این یک بخش اساسی از هر قرارداد فروش نوآوری است.

 

sla چیست؟ SLA ها بخش اساسی هر قرارداد فروش مجدد توزیع و نوآوری است. خواسته های پست قبلی برای نوع و کیفیت خدمات ،  در صورت برآورده نشدن نیازها ، علاج می کند.

 

در زیر پاسخ به سوالات اساسی درباره SLA و نکاتی درباره چگونگی ایجاد سازمان می تواند SLA های موفقیت آمیز را با فروشندگان و همدستان خود ایجاد کند.

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : service,level agreement, نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 15:33

CDN چیست؟

یک ترتیب انتقال مواد (CDN) به جمع آوری سرورهایی که برای انتقال سریع محتوای اینترنت همکاری می کنند ، اشاره دارد. CDN تبادل سریع مزایای مورد نیاز برای انباشت محتوای اینترنتی شامل صفحات HTML ، اسناد جاوا اسکریپت ، قالب ها ، تصاویر و ضبط را در نظر می گیرد. گستردگی ادارات CDN در حال پیشرفت است و امروزه بیشتر ترافیک وب از طریق CDN ها انجام می شود .

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 144 تاريخ : چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت: 12:35

در طی سالهای اخیر ، تعداد زیادی از مناطق سطح بالا و معمولی جدید (gTLDs) وجود داشته است. شما اینها را به نام های نامگذاری شده ، .co ،ثبت دامنه tld جمع آوری و بسیاری دیگر مشاهده می کنید. از زمان شروع یک سازمان تسهیل کننده ، من مشتریانی غیرقابل محاسبه راجع به این موضوع سؤال کردم و به چه دلیلی تعداد قابل توجهی از این مناطق جدید و جذاب در دسترس هستند. من انتخاب کردم که به کارآفرینان و افراد بازرگان اجازه می دهم آنچه را که در حوزه مناطق اتفاق می افتد درک کنند.

 

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 148 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 16:48